2017 -13.9. - Tiské stěny

Původní plány, jak se dostat do Tisá nám zpestřuje výluka. Na železniční trati v okolí Benešova n. Pl. jsou do října vytrhané koleje, tak jedeme náhradní autobusovou dopravou v 7:38 až do Ústí n.L. Aby cesta nebyla fádní, vystoupíme na nádraží Děčín - východ a do toho Ústí jedeme jen jednu stanici vlakem. V Ústí se projdeme na zastávku autobusů na Mírovém nám. a jedeme ( směr Bahratal ) do Tisé - rozcestí Sněžník, kde vystupujeme krátce po 10. hod. Hodně tady fouká a poprchává a proměnlivé a větrné počasí nás bude provázet celý den!
V Tisé si koupíme vstupenky - pohlednice za 30,- a procházíme nejdříve velkým okruhem 8 km, na jeho konci využíváme pohostinnosti restaurace, obsluha vstřícná rychlá, jídlo chutné, za chvíli máme snědeno, zaplaceno a pokračujeme dál. Dokončujeme velký okruh a hned vyrážíme na malý 4 km, který je díky schodům tu nahoru, tu zase dolů o něco náročnější. Cestou se sobě ztrácíme a zase nalézáme v bludišti skal. Nakonec se všichni zase sejdeme v Tisé před větrem a nepohodou se rádi schováme v restauraci , kde sníme o tom, že by nám mohli už v panelácích zatopit a pak spořádaně odcházíme na zastávku autobusu a podnikneme podobně jako ráno pestrou zpáteční cestu s několika přestupy a před 18. hod jsme zpět na nádraží v ČL.
Výlet připravila a vedla Blanka Sedláčková
Foto: Eva Vacková

Nikon COOLPIX S3300

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka